Friday, February 01, 2013

1 February 2013

Again...  With the new blog. Maybe saya cepat bosan dengan blog yang sedia ada menyebabkan saya sentiasa create new blogs. With "s". Sounds more blog are coming.. hehehe

Hari ni dah 1st February 2013. Cepat sahaja masa berlalu. Dah sebulan kita berada di tahun 2013. Namun bagi saya, perubahan tahun ini penuh cabaran dan rintangan. Mungkin ada hikmah di sebalik semua ini. Kerana saya yakin dugaan ini akan lebih mendewasakan saya dan sekali gus memberikan saya kekuatan dalam mengharungi hidup ini. InsyaAllah.

Bulan Januari lepas, usia saya menganjak ke suku abad (sounds old (",)) but again tiada sambutan yang hebat. Hanya seorang sahabat yang menyediakan masa untuk bersama-sama menyambut hari gembira saya dengan keluar melayan karenah saya. With a Pink Handbag.. The only present i've got for this year. Standard la. Makin tua makin kurang hadiahnya.. Nasib baik dapat. Kalau takde langsung? Sedih yang amat kan?

More entries to go. So just looking for the "ilham". Not coming2..
(",) Love is Friendship (^__^)

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved EmeraldRing0102.blogspot.com