Thursday, February 07, 2013

1st SNCP 2013 di SMK Kota Samarahan

Waa... tak rasa dah masuk bulan 2 dah kan.. Tak seperti tahun lepas, bulan 2 adalah permulaan kepada tahap ke"busy"an melampau dek kerana SNCP aka Sharing & Caring Program. Program ini bertujuan untuk memberikan pendedahan awal kepada murid sekolah rendah dan menengah tentang penggunaan talian kecemasan 999.

Semalam adalah 1st sekolah yang kami attend. Itu pun atas jemputan pihak JPAM yang memang sentiasa bekerjasama dengan kami dalam SNCP ini. Program asal jam 7 tapi kami minta tunda ke masa lain sebab terlalu awal untuk kami bertolak dari Kuching. Jadi program mula jam 1. Saya dan rombongan cik Kiah bertolak jam 11 kerana ada jemputan makan tengahari oleh pihak JPAM sebelum taklimat. Sampai-sampai jer, tak makan lagi. Katanya tunggu Penolong Pesuruhjaya dan Pengarah. Dalam hati " menyesal tak makan di opis tadi".. Tunggu punya tunggu kata P. Ramlee jam dah menganjak hampir 1 ptg. Program dah nak mula. Kami buat keputusan untuk pegi dahulu ke sekolah dan buat taklimat.

Syiookkk. Saya jadi speaker..Memang saya malas. Sebab penat. Budak baru tak diberi peluang. Selalu kata nak bagi training tapi hampeh... Saya dulu ikut sekali je dah disuruh  control the crown for the next program. The hell? Argh lantak la. I hope student  sana enjoy..  Pic len masa upload. Takde kat saya sekarang..



(",) Love is Friendship (^__^)

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved EmeraldRing0102.blogspot.com