Monday, February 04, 2013

Segmen Pencarian BloggerStarz.

Mula-mula dapat tau pasal segmen nieh terus nak join. Bila baca entry die sempoi jer. Tersenyum sendiri dibuatnya..

Kepada kengkawan yang nak join, silakan klick Pas Masuk (~owner tu cakap banner tu pass masuk, so saya tirula) heheh. Macam nak tengok konsert plak kan.


Syarat-syarat plak kena ceritakan pengalaman paling best dan paling hampeh selama terjebak dalam dunia blog yang serba baru nieh (untuk saya la..)

Noor Emerald, apa pengalaman best awak dalam dunia blogging ni?

Terima kasih kerana interview saya. Basically, blogging ni saya suka-suka nak join. As my friend said, saya banyak berceloteh. Jadi memandangkan mereka dah bosan ngan celoteh saya, saya buat la blog. Blog takleh jemu. Hehe. Pengalaman paling best bila berblogging ni apabila ada otai blogger yang sudi bagi tunjuk ajar dan sekaligus mem"follow" blog saya yang tak seberapa nieh
Bagaimana pula dengan pengalaman hampeh awak?
Yang hampeh? Ermm.. Bila takde ilham. Benci sangat. Ada masa mengadap pc tetapi tak tau nak cakap apa. Selain itu, bila ada ilham masa plak takde untuk berblog. Itu jer la.
Ucapan awak kepada owner segmen nie?

Saya nak masuk bloglist GENG OHSEM.

Terima kasih.. Wohooo.. Saya rasa diri ini artis.
 




(",) Love is Friendship (^__^)

7 comments:

  1. hehehe...wah!! ada blogger otai ajar..hebat!!

    thnx anywy sbb sudi join.. dah jadi geng ohsem pon :D

    ReplyDelete
  2. Terima kasih Shaqir Ir Manz..

    ReplyDelete
  3. dari segmen yang sama . :)

    http://www.cikfie.com/2013/02/segmen-pencarian-bloggerstarz.html

    ReplyDelete
  4. @Cik Rongoks Ika & @Cik Fie : Terima kasih kerana singgah. Saya dah follow awak berdua..

    ReplyDelete
  5. dari segmen sama... =D

    http://ayuejean.blogspot.com/2013/02/segmen-pencarian-bloggerstarz.html

    ReplyDelete
  6. http://wanecha178.blogspot.com/2013/02/segmen-segmen-pencarian-bloggerstarz.html

    done folo sini..dari segmen yg sama

    ReplyDelete
  7. AyuJean AJ dan wan echa : saya sudah memfollow anda. terima kasih yer

    ReplyDelete

Copyright (c) All Right Reserved EmeraldRing0102.blogspot.com