Friday, February 01, 2013

Happy Birthday Amni

Quick entry...

Today adalah birthday Amni. Seorang teman dari Penang yang baru bertugas di Sarawak General Hospital.
Actually, saya tak ingat hari ini adalah birthday dia, becoz semalam dia singgah ke office saya setelah berurusan di Kuching Port.

Pada awal, plan untuk breakfast bersama. Memandangkan beliau sibuk maka beliau meng"offer" untuk membelikan saya breakfast. Pucuk di cita ulam mendatang. Saya sukala. Tak lama lepas tu, dia tiba. Dapat la Nasi Lemak ngn telur mata. Dap!! dap!! dap!! Yang best, dapat 1 lagi. Jajan kot. Dalam balang. Nutty Thins namanya. Kepingan badam, sesame seeds, pumpkin seeds (isi kuaci putih) dan sunflower seeds with caramel. Siyes sedap. Tapi manis sedikit. But memang sedap. Sebab saya suka kuaci. Sekian...

Nutty Thins ~ Dapat semalam, rini dah habis...
Nantilah saya uploadkan pic Birthday Boy ni.. Si Amni.. Kepada Amni, Selamat Hari Lahir. Semoga panjang umur, murah rezeki dan sentiasa berada dalam lindunganNya. InsyaAllah.. Amin


(",) Love is Friendship (^__^)

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved EmeraldRing0102.blogspot.com