Sunday, February 03, 2013

03.02.13 - Selamat Ulang Tahun Liey...

Hari ni 030213.. Genaplah Liey 32 tahun.. Tua sudah kamu wahai orang tua.. Hehe. Tapi setua manapun kamu, saya tetap sayang sama kamu..

Unfortunately, he was not around. Dia berada di KL mengikuti kursus "black belt". Mula dulu memang taknak kasi. Or dengan kata lain, gedik takmo berpisah. Demi menyokong minat dia, oklah. Pergi la..

Last night, since 8pm saya dah take picture (~4 of us) and MMS to him with birthday wish. Nothing "jiwang". Just mendoakan kesejahteraan dia di tempat orang. Then, jam 0000 saya call die. Wish personally. Honestly malu rasa bercakap dengan dia sambil mengucapkan selamat hari lahir padanya. Kerana saya lebih pandai meluahkan dengan tulisan bukan dengan kata². Last-last dia kata:-

" Anyway terima kasih. Kerana mengingati tarikh ini dan terima kasih untuk segalanya. Sampaikan salam rindu pada anak²"

Walawei.. Walaupun masa dia cakap tu, saya tengah makan nasik dan sambal belacan. Terasa makan spagetti plak. (~wonder why saya selalu lapar pada tengah malam??~)


To Liey:-
Semoga dipanjangkan umur, murah rezeki, dan sentiasa diberkati dan dilindungi olehNya. Amin. Sayang awak..

(",) Love is Friendship (^__^)

No comments:

Post a Comment

Copyright (c) All Right Reserved EmeraldRing0102.blogspot.com